Aptarnavimo būdai


Visos įmonės ar organizacijos, turinčios reikalų su dokumentų apdorojimu, anksčiau ar vėliau susiduria su klausimu:
kas labiau apsimoka, remontuoti savo seną, prastai veikiantį ar visai nebeveikiantį įrenginį ar pirkti naują organizacinę techniką.

Jeigu ir Jus šiuo metu aplanko panašūs klausimai, kreipkitės į mūsų techninio aptarnavimo skyrių, ir mes pasistengsime Jums padėti. 
Mūsų specialistai Jums priimtinu laiku atvažiuos į nurodytą vietą, atliks įrenginio techninę apžiūrą , įvardys reikalingas keisti detales, išrašys techninės apžiūros aktą.
Tokios konsultacijos nieko nekainuoja.

Jeigu nuspręsite mūsų įmonėje įsigyti naują techniką, šiai technikai (ir naujai, ir atnaujintai) bus suteikta garantija.
Garantiniu laikotarpiu techninio aptarnavimo skyrius atliks pilną garantinę Jūsų įrenginio priežiūrą.
Taip pat tiekiame eksploatacines medžiagas, atliekame pogarantinį aptarnavimą bei remontą. 

Mūsų klientai gali pasirinkti Jiems priimtiną technikos aptarnavimo būdą.

Šiuo metu siūlome:

  • Techninį aptarnavimą pagal iškvietimus; (visa produktų kataloge nurodyta technika);
  • Techninį aptarnavimą pagal pilno techninio aptarnavimo ir medžiagų tiekimo sutartį FSMA (tik kopijuokliai ir daugiafunkciniai įrenginiai).

Techninis aptarnavimas pagal iškvietimus:

tai tiesiog serviso meistro atvykimas, techninė apžiūra ar remontas pagal vienkartinį iškvietimą. Apmokėjimas už suteiktas paslaugas ar prekes yra vykdomas pagal nustatytus įkainius.

Jeigu Jus domina būtent toks techninio aptarnavimo būdas, susisiekite su mumis, ir mes išsiųsime Jums visą reikalingą informaciją apie būtent Jūsų įrenginio techninio aptarnavimo pagal iškvietimus galimybes bei kainas.

Turime beveik 1 000 klientų, kurie naudojasi mūsų techninio aptarnavimo skyriaus paslaugomis, o pasirašę techninio aptarnavimo pagal iškvietimus sutartis, mūsų klientai gali naudotis įvairiomis ilgalaikėmis  kaupiamosiomis nuolaidomis ar net gi nemokamomis paslaugomis.

Siekdami gerinti aptarnaujamų kopijavimo aparatų serviso kokybę bei sudaryti kuo palankesnes sąlygas vartotojui ne tik įsigyti kopijavimo aparatą, bet gauti kuo operatyvesnį, kokybiškesnį bei mažiau investicijų reikalaujantį kopijuoklio garantinį bei pogarantinį aptarnavimą, siūlome  pilno techninio aptarnavimo sutartį - FSMA (angl.- Full Service Maintenance Agreement).

Pilno techninio aptarnavimo sutartis:

tai yra pilna Jūsų kopijavimo aparato techninė priežiūra bei aprūpinimas atsarginėmis detalėmis bei medžiagomis, atsiskaitant pagal kas mėnesį padaromą kopijų/spaudinių kiekį. Tai garantija Jūsų kopijavimo aparatui visą sutarties galiojimo laiką.

Pilna aparato techninė priežiūra reiškia, jog UAB „BIZNIO ABĖCĖLĖ" serviso specialistai atlieka visus pagal firmos-gamintojos techninę dokumentaciją būtinus atlikti darbus: aparato derinimą, techninę profilaktiką, remontą, keičia susidėvėjusias arba sugedusias detales, tiekia tonerį ir kitas eksploatacines medžiagas.

Už suteiktas paslaugas bei prekes klientas apmoka vieną kartą per mėnesį. Mokėjimų suma priklauso tik nuo padarytų per tą mėnesį kopijų skaičiaus ir sutartyje nustatytos vienos kopijos kainos, kurioje įvertintos visos techninės priežiūros darbų išlaidos.

Pagrindiniai šios sutarties privalumai:

  • Jūs nemokate papildomai ne tik už tonerį ar detales, bet ir už darbą, techninį valymą ar transporto išlaidas,
  • eksploatacinės medžiagos tiekiamos avansu - beprocentinis kreditavimas prekėmis,
  • išlaidos kopijavimo darbams pasiskirsto tolygiai per metus, jos lengvai planuojamos ir skaičiuojamos,
  • nėra nemalonių staigmenų, kai sugedus brangesniam mazgui, reikia skubiai rasti neplanuotų lėšų aparato remontui,
  • nebereikia laukti užsakytų detalių, mes jau žinome, kad jų reikės.
  • eksploatacinės medžiagos bei detalės yra keičiamos laiku. Tai leidžia išvengti didesnių gedimų ir žymiai prailgina kopijavimo aparato amžių.
  • reguliari ir kokybiška aparato priežiūra užtikrina puikią kopijų kokybę, minimalias prastovas.
  • kol galioja ši sutartis, aparatui suteikiama pilna garantija.
  • aparatas, kuriam pasirašyta pilno techninio aptarnavimo sutartis aptarnaujamas prioritetiškai.